Proč sis vybrala Heineken jako svého zaměstnavatele?
Vždy jsem chtěla kromě mezinárodních značek pracovat i na značkách lokálních, kde je větší možnost rozvoje v rámci strategického myšlení a kreativity. Heineken mi umožňuje práci na obou typech značek v rámci velmi kompetitivního pivního segmentu – a to je pro mě ta správná výzva!
Jak se vyvíjela tvá kariéra?
V Heinekenu jsem začala v roce 2020 na pozici Brand Manager pro kategorie radler a cider. V roce 2022 jsem se přesunulo na pozici Senior Brand Manager a přibrala do portfolia značky Zlatý Bažant a Desperados a v roce 2024 na pozici Group Brand Manager a do portfolia přidala značku Krušovice.
Jaké jsou tři věci, které si na své práci nejvíce ceníš?
1) Možnost ovlivnit strategii značek do budoucna
2) Kombinace analytické a kreativní části práce
3) Týmu lidí, které v Heinekenu máme.
Co byla pro Tebe, zatím největší výzva?
Převzetí strategické značky Krušovice a zhoštění se přípravy strategického plánu včetně komunikačního plánu novinky Bohém.
Co bys rád doporučila každému, kdo se uchází u nás o práci?
Heineken je skvělá kariérní příležitost pro každého, kdo je proaktivní, rád přichází s vlastními nápady. Proaktivita je něco, co je nejenom oceňováno, ale co je zásadní pro každodenní agendu. A to je podle mě něco, co se nevidí v každé takto velké firmě.
Proč sis vybral Heineken jako svého zaměstnavatele?
Během studia vysoké školy v Brně jsem téměř každý den přesedal kousek od pivovaru na „šalinu“ a protože pivovar zrovna v té době hledal lidi do výroby s potravinářským vzděláním, tak jsem zareagoval na inzerát a místo přesednutí na šalinu zamířil do pivovaru.
Jak se vyvíjela tvá kariéra?
Jsem už ve společnosti více jak 12 let. Začínal jsem na stáčírně ve Starobrně. Přes pozice v rámci oddělení stáčíren, kvality a engineeringu kde jsem měl možnost řídit skvělé týmy v pivovaru Velké Březno a Krušovice, jsem nyní na pozici, která podporuje řízení a realizaci investičních projektů 6 zemí střední Evropy.
Jaké jsou tři věci, které si na své práci nejvíce ceníš?
Lidé, mezinárodní zázemí společnosti a samozřejmě si cením, že můžu být u výroby našeho národního pokladu.
Co byla pro Tebe, zatím největší výzva?
Největší výzva, když pominu různé projekty, bylo stěhování - z důvodu mého posunu do pivovaru Krušovice. I díky společnosti Heineken mě tato výzva posunula dále v rámci mé kariéry.
Co bys rád doporučil každému, kdo se uchází u nás o práci?
Nebát se a začít na jakékoliv pozici. Pokud budete mít odhodlání a ukážete zájem se posunout, tak věřte, že Heineken Vám k tomu vytvoří příležitosti a vy se jen nesmíte bát po nich sáhnout.
Proč sis vybrala Heineken jako svého zaměstnavatele?
Jelikož jsem vystudovala obor pivovarnictví a sladařství, hledala jsem pivovar, kde bych mohla začít. Můj současný manžel pracoval v Brně, bydlel přímo na Mendláku, takže volba byla jasná. Starobrno v tu dobu patřilo pod rakouskou pivovarnickou skupinu BBAG, rodinou Heineken jsme se stali až v roce 2003. A tak začal můj příběh v pivovaru, kde jsem již přes 16 let.
Jak se vyvíjela tvá kariéra?
Začínala jsem jako pomocný dělník na varně, poté jsem se vypracovala na vařiče. Vařila jsem ještě na staré poloautomatické varně a byla jsem u toho, kdy se celá varna automatizovala. Na toto období velmi ráda vzpomínám. Obzvláště na kolegy a na všechny obtížné situace, se kterými jsem se tam poprvé setkala. Dlouhá léta jsem strávila na stáčírnách, kde jsem po klasickém kolečku zůstala na pozici kvalitáře. Život na stáčírnách je úplně jiný než práce při vaření piva, ale přesto se mi tato činnost, lidé a prostředí neskutečně zamlouvá a má pro mě zvláštní místo v srdci. Po práci na stáčírnách jsem se vrátila zpět do srdce pivovaru a to na oddělení, kde se pivo vaří a to na pozici kvalitáře a později na vysněnou pozici všech pivovarníků, na pozici sládka.
Odtud už má cesta vedla na pozici ředitelky pivovaru.
Jaké jsou tři věci, které si na své práci nejvíce ceníš?
Skvělý pracovní kolektiv a přátelská atmosféra. Mít možnost pracovat v prostředí, kde jsou vztahy založené na vzájemném respektu a podpoře, je pro mě nesmírně důležité.
Řemeslo-tradice a kvalita. Práce v pivovaru mi umožňuje podílet se na výrobě kvalitního produktu s bohatou historií a tradicí. Kdo by u toho nechtěl být?
Stálý rozvoj, růst a nešeď. Pivovar je prostředím, kde se učím každý den něco nového. Každý projekt, každý den přináší nové technické a kreativní výzvy, které mě nutí překonávat vlastní limity a rozšiřovat své znalosti.
Co byla pro Tebe, zatím největší výzva?
Pro mě byly všechny nové pozice výzvou, protože každá z nich přinášela své vlastní specifické požadavky a příležitosti k růstu. Každá nová role mě nutila učit se novým dovednostem, přizpůsobovat se různým pracovním prostředím a překonávat různé překážky. To mi umožnilo neustále se zdokonalovat a rozvíjet svou kariéru.
Co bys rád doporučila každému, kdo se uchází u nás o práci?
Držte se své vášně, budujte pozitivní atmosféru, podporujte spolupráci a aktivně přispívejte k budování silného a přátelského týmu. V takovém prostředí se bude dobře pracovat dobře nejen vám, ale i vašim kolegům. S Heinekenem jako zaměstnavatelem budete mít příležitost využít širokého spektra výhod a možností pro osobní a profesní rozvoj.
Proč sis vybral Heineken jako svého zaměstnavatele?
Před narozením mých dětí jsem pracoval v gastronomii. Potom jsem se rozhodl přejít k profesi, která mi umožní trávit více času s rodinou, věděl jsem ale, že chci zůstat v pivním průmyslu. Měl jsem na výběr mezi dvěma významnými pivními společnostmi, ale Heineken mě zaujal svou velikostí, atraktivním portfoliem a sebeprezentací.
Jak se vyvíjela tvá kariéra?
Start mé kariéry byl v roce 2017 na pozici Obchodního zástupce Off-Trade. Zde jsem vystřídal celkem 3 regiony, kdy ten poslední byl Brno Venkov. Poté jsem přijal příležitost na pozici ASM ON-Trade v oblasti Expanze Jih. Po dvou letech jsem se posunul na oblast Brno.
Jaké jsou tři věci, které si na své práci nejvíce ceníš?
Za mě jsou to hlavně lidé, se kterými mám možnost pracovat, příležitosti seberozvoje a firemní kultura.
Co byla pro Tebe, zatím největší výzva?
Největší výzva byla přechod mezi Off a On na pozici ASM v době lockdownu a obecně situace covid po kterém následovala inflace a zdražení. Jsou to situace v trhu, které měly velký dopad na ON trade business.
Co bys rád doporučil každému, kdo se uchází u nás o práci?
Pokud máš chuť pracovat, rozvíjet se a kariérně růst, Heineken je rozhodně společnost, u které to jde!
Proč sis vybrala Heineken jako svého zaměstnavatele?
V pivovaru jsem začínala jako brigádník ve výrobě a v laboratoři, pivovar jsem si vybrala, protože tam pracovala moje máma a nevlastní táta. Po brigádě jsem nastoupila už jako zaměstnanec.
Jak se vyvíjela tvá kariéra?
Začínala jsem jako laborantka, po třech letech jsem se posunula na vedoucí laboratoře. V roce 2016 jsem získala pozici Quality and Innovation Specialist a byla jsem zodpovědná nejen za laboratoř, ale i za kvalitu ve výrobě. Na konci roku 2019 jsem přijala výzvu v podobě Teamleadera, kdy jsem začala vést celý tým lidí ve výrobě a na stáčírně, ale kvalita mi stále zůstala, jelikož se nám nedařilo pozici obsadit. Po návratu z mateřské dovolené v roce 2022 zastávám pozici Teamleader and Quality Specialist.
Jaké jsou tři věci, které si na své práci nejvíce ceníš?
Mých kolegů a techniků ve výrobě – jsme skvělá parta. Dále si cením, že mám možnost vyrábět dobré pivo a v neposlední řadě je to neustále učení se, není to stereotyp.
Co byla pro Tebe, zatím největší výzva?
Vést celý tým výroby, když jsem pouze ,,teoretik". Výrobu piva znám jen z knížek, nikdy jsem ve výrobě nepracovala.
Co bys rád doporučila každému, kdo se uchází u nás o práci?
Práce u nás není stereotypní. Je velmi pružná a plná změn, takže bych určitě doporučila otevřenost změnám a chtít se učit nové věci.
Proč sis vybrala Heineken jako svého zaměstnavatele?
Práce v jedné z nejvýznamnějších pivovarnických skupin na světě byla skvělý profesní start. Pomohla mi zorientovat se v korporátních procesech a zároveň mi dává možnost podílet se na rozvoji lokálních brandů.
Jak se vyvíjela tvá kariéra?
V Heinekenu jsem začala pracovat na pozici OZ pro Moderní trh. Poté jsem se posunula do oddělení OFF Trade Marketingu a nyní jsem na pozici Shopper Marketing Professional v týmu Commercial Exellence.
Jaké jsou tři věci, které si na své práci nejvíce ceníš?
Stabilita zaměstnavatele, skvělý tým kolegů a možnost neustále se profesně posouvat dále.
Co byla pro Tebe, zatím největší výzva?
V mé práci je každý den o jiných výzvách a každá z nich je v ten daný moment největší a nejdůležitější.
Co bys rád doporučila každému, kdo se uchází u nás o práci?
Nebát se překonávat překážky a mít rád dobré pivo a zábavu.
Management
Andrea Vogliazzo
Generální ředitel
Jitka Stránská
Ředitelka právního oddělení
Ionut Lascu
HR ředitel
Martina Ježdíková
Marketingová ředitelka
Dragan Živanović
Ředitel výroby a logistiky
Ladislav Polan
Ředitel Sales
Jana Hanneman
Finanční ředitelka
Chceš se stát srdcařem?
Koukni na naše volné pozice nebo rovnou na prostředí našeho pivovaru. Neváhej a pošli nám svůj životopis.